Sport

Sportimiseks on paljajalujalatsid hea valik, sest:

  • tänu õhukestele, kannakõrgenduseta ja igas suunas painduvatele taldadele aktiveeruvad labajala lihased, mis tagab parema tasakaalu ja jalgade kasutamise sportimisel
  • jalakuju järgiv varvaste osa tagab piisavalt ruumi ja varbad saavad täita looduse poolt kaasa antud funktsioone – haarata maapinda ja tõugata
  • jalanõud on kerged ja kindlalt jala külge kinnitatavad. See tagab turvalise liikumise ja välistab ebaloomulikud lihaspinged.

Paljajalujalatsitele üleminekul tuleb arvestada, et kui varem on olnud jalanõud jäigad ja jalgu piiravad, siis tuleb anda jalgadele aega kohanemiseks. Meie keha on suurepärane kohaneja! Alusta paljajalujalatistes treenimist järk-järgult – suurendades nende kandmise pikkust ja sagedust. Küsi vajadusel üleminekuks soovitusi ja nõu meie käest personaalselt.

Sportimiseks sobivate jalatsite leidmiseks loe siit, kuidas mõõta oma jalad ja valida sobiv suurus.

Näita lehel
Suurus
18
19
20
21
21-22
22
22-23
23
24
24-25
25
25-34
26
26-27
27
27-28
28
28-29
29
30
30-31
31
32
32-33
33
34
34-35
34-37
35
35-38
35-41
35.5
36
36-41
36.5
37
37-40
37.5
38
38-41
38.5
39
39-42
39.5
40
40.5
40.5-44
41
41.5
42
42-45
42-47
42.5
43
43-46
43.5
44
44.5
44.5-47
45
45.5
46
46.5
47
47+
48
48.5
49
49.5
L
M
S
S/M
XL
XS
XXL
Suurus (Slipstop)
Bränd
Freet 4
Joe Nimble 2
Leguano 7
Lems 5
Vibram FiveFingers 4
Vivobarefoot 6
Xero Shoes 13
Hooaeg
Kevad ja sügis 14
Suvi 36
Jalatsi omadused
Masinpestavad 11
Tekstiilist 39
Vegan 20
Jalatüüp
Keskmine 38
Kitsas 8
Lai 22